ΝΕΑ ΠΟΣΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΑ

Posted: 12/06/2011 in Δικαιώματα Τριτέκνων

Τη Δευτέρα θα καταβάλει ο ΟΓΑ τα οικογενειακά επιδόματα (πολυτεκνικό επίδομα, επίδομα τρίτου παιδιού, πολυτεκνικό επίδομα στις τρίτεκνες οικογένειες, εφάπαξ παροχή και ισόβια σύνταξη) σε 364.283 οικογένειες. Ι.Η καταβολή θα γίνει ως εξής: Α) Στους επιδοματούχους που απογράφηκαν μέχρι 13 Μαΐου 2011 και έχουν ανοίξει λογαριασμό σε Τράπεζα ή στα ΕΛ.ΤΑ., το οικογενειακό επίδομα θα καταβληθεί με πίστωση του λογαριασμού τους (νέος τρόπος πληρωμής) Β) Στους επιδοματούχους που δεν απογράφηκαν και δεν άνοιξαν λογαριασμό σε Τράπεζα ή στα ΕΛ.ΤΑ. μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία, το επίδομα θα καταβληθεί με εντολές πληρωμής στην ΑΤΕ μέσω συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ. Οι παραπάνω επιδοματούχοι θα πρέπει να φροντίσουν άμεσα να απογραφούν καταθέτοντας το «Απογραφικό Δελτίο» που τους έχει σταλεί από τον ΟΓΑ, στο κατάστημα της Τράπεζας ή των ΕΛ.ΤΑ. που επιθυμούν να καταβάλλεται το επίδομα τους, επειδή η πληρωμή το επόμενο δίμηνο θα γίνει αποκλειστικά με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού ή λογαριασμού των ΕΛ.ΤΑ που θα έχουν επιλέξει. Η συνολική δαπάνη για τις πληρωμές αυτές ανέρχεται στο ποσό των 99.152.948,84 ευρώ. ΙΙ. Σε εφαρμογή του Ν.3918/2011 άρ. 42 και 43 η πληρωμή των επιδομάτων Γ΄ διμήνου θα γίνει με τα νέα ποσά, όπως αυτά διαμορφώθηκαν μετά την ισχύ των παραπάνω διατάξεων: 1. Το επίδομα τρίτου παιδιού: από 178,81 ευρώ το μήνα καθορίστηκε στα 177,00 ευρώ 2. Το επίδομα στις πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες: α) Για δικαιούχους με περισσότερα από δύο επιδοτούμενα παιδιά, από 44,68 ευρώ το μήνα για κάθε παιδί στα 44,00 ευρώ το μήνα για κάθε παιδί, β) Για δικαιούχους με ένα ή δύο επιδοτούμενα παιδιά, από 102,85 ευρώ κατώτατο συνολικό μηνιαίο ποσό, καθορίστηκε στα 44,00 ευρώ το μήνα για κάθε παιδί. 3. Η ισόβια σύνταξη από 102,85 ευρώ το μήνα καθορίστηκε στα 102,00 ευρώ. Τα ανωτέρω ποσά ισχύουν από 2-3-2011 για τις πολύτεκνες οικογένειες και την ισόβια σύνταξη και από 1-1-2011 για τις τρίτεκνες οικογένειες. Επειδή οι παραπάνω διατάξεις έχουν αναδρομική ισχύ, στα δύο (2) προηγούμενα δίμηνα καταβλήθηκαν αχρεωστήτως ποσά επιδομάτων, τα οποία θα συμψηφιστούν με τις πληρωμές του τρέχοντος διμήνου (6 Ιουνίου), με αποτέλεσμα στην πλειοψηφία των δικαιούχων να καταβληθεί το ποσό που τους αναλογεί με μια μικρή μείωση ενώ σε ορισμένους να παρακρατηθεί ολόκληρο το ποσό του τρέχοντος διμήνου. Τέλος ενημερώνονται οι επιδοματούχοι ότι η διαδικασία της απογραφής (άνοιγμα Τραπεζικού λογαριασμού ή λογαριασμού ΕΛΤΑ) είναι συνεχής ώστε να έχουν τη δυνατότητα μεταβολής ΙΒΑΝ ή δήλωση νέου ΙΒΑΝ μέσω της απογραφικής διαδικασίας των τραπεζών και των ΕΛΤΑ.

Σχόλια
  1. Ο/Η paylos triantafyllidis λέει:

    ειμαι τριτεκνος απο απο 1/3/2011 ποτε θα μου δοθει η εφαπαξ καταβολη και το επιδομα τον παιδιων στον ογα μου ειπαν οτι εχουν σταματιση τα παντα ειναι πραγματι ετσι΄΄

  2. Ο/Η Δημητριος λέει:

    καλησπερα σας
    θα ηθελα να σας ρωτησω εαν γνωριζετε ποτε θα καταβληθουν τα επιδοματα τριτεκνης οικογενειας
    η συζυγος μου γεννησε το τριτο μας παιδι στης 25/6/2011
    σας ευχαριστω πολυ

  3. Ο/Η Στράτος λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2011 ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΡΙΝ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΤΙ Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΕΝΩ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ 2011.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΝ 12/2011

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΙΣΩΣ ΠΕΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΤΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ .ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 6 ΜΗΝΕΣ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΕΠΙΔΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΠΗΡΧΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΚΑΜΨΗ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ .ΙΣΩΣ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΗΤΕ ΤΥΧΕΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΥΤΩΝ .ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΤΩΝΑΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ 5-6 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΑΝΑ ΔΙΜΗΝΟ ,ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΜΗΝΟ ΑΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΩΣΑΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 6 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΟΛΑ ΜΑΖΙ.

  4. Ο/Η koutra emmanouela λέει:

    kalhspera gennhsa to trito moy paidi stis 14-12-2010 lete na plhrwthw twra ton dekembrio

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΓΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΤΟΥ ΟΓΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΑΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΑΤΕ

  5. να μαθενω οτι αφορα τησ τριτεκνες

  6. Ο/Η Χρήστος Παντσίδης λέει:

    Γεννήσσαμε 27/8/2011 το τρίτο μας παιδί, μας είχαν πει (αρχές Σεπτέμβρη που κατέθεσα τα δικαιολογητικά) ότι τα χρήματα μπαίνουν στο λογαριασμό σε 6 με 8 μήνες, ισχύει κάτι τέτοιο; Πότε θα τα πάρουμε;

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΑΣ

  7. Ο/Η 6976109983 λέει:

    χψγδγ

  8. Ο/Η Nipo Veiro Ast λέει:

    Καλησπέρα…Είμαι τρίτεκνη… Το πρώτο παιδί είναι 29 το δευτερο 27 και το τριτο 17.Αν σας είναι ευκολο πιο μπορεί να μου πει πόσο επίδομα θα πάρω?

  9. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΓΕΝΝΗΣΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2011
    ΕΧΩ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ
    ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΟ 10ΕΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΙ ΑΥΤΟ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΔΗΣΤΥΧΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΑΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΑ ΣΑΣ

    • Ο/Η Στράτος Πέτροθ λέει:

      ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΟΓΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ.

  10. Ο/Η Βιβη λέει:

    Καλημερα. Εγω γεννησα το τριτο παιδακι μου στις 11/7/11. Διαβασα οτι οσοι ειχαν απογραφει μεχρι τις 13 Μαιου πληρωθηκαν για πρωτη φορα το προηγουμενο διμηνο. Εμεις που απογραφηκαμε μεσα στον Αυγουστο θα πληρωθουμε αυτο το διμηνο;(Απριλιος 2012).

  11. Ο/Η ΜΑΡΙΑ ΛΑΔΑ λέει:

    Γειά σας.Γεννησα το τριτο μου παιδάκι στις 29-04-2011 .Ακόμη δεν έχω πάρει κανένα επιδομα.Εχω στέιλει ήδη και τα καινουργια δικαολογητικα με τα εκκαθαριστικα δεκαετίας.Επικοινώνησα με τον ΟΓΑ στις 8-06 και μου ειπαν οτι ο φάκελος έχει φύγει για υπογραφή. Ελπιζα οτι θα έπαιρνα το επιδομα με την πληρωμή του Ιουνίου όμως τιποτε.Πληρωμές γίνονται μόνο σε καθορισμένες ημερομηνίες ή μπορεί να μπουν τα χρήματα και αλλη ημέρα?

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ ΣΤΙΣ 6 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 6 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΗΔΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ

  12. Ο/Η soyla λέει:

    ΓΕΝΝΗΣΑ 6/2/2012 ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΠΟΤΕ ΘΑΤΟ ΠΑΡΩ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?

  13. Ο/Η kosmas mpampis λέει:

    ΓΕΝΝΗΣΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ 7-7-2012 ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ?ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?

    • Ο/Η VIKTOR MHILLI λέει:

      ειμαι τριτεκνος απο 8-02-07 και κατεθεσα τα δικαιολογητικα σημερα, και μου ειπαν σε 8 μηνες θα απαντησουν,θελω να μου πειτε εαν θα πληρωθουν με βαση την ημερα καταβολης των δικαιολογητικων η απο την ημερα που γενηθικε το τριτο παιδι?

      • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

        ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΛ ΣΤΟΝ ΟΓΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΜΕΤΑ

  14. Ο/Η elenh mpikaki λέει:

    καλησπερα, εαν το εισοδημα του 2010 ηταν πανω απο 40000 δεν παίρνεις και επιδομα… και αν αυτο όμως εχει αλλαξει μεσα στο 2011 τι κάνεις τότε? ξανακάνεις τα χαρτιά σου την επόμενη χρονιά

  15. Ο/Η soyla λέει:

    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΟΤΑΝ ΕΔΩΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ?

  16. Ο/Η soyla λέει:

    ΓΕΝΗΣΑ 6/2/2012 ΚΑΤΑΘΕΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΕ 8ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΣΕ 6ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ Η ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΧΩ 25
    .000 ΕΙΣΟΔΗΜΑ?

  17. Ο/Η kostas tsakonas λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ. ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ? ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΤΟΝ ΟΓΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΧΕΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ ΤΟΥ ΟΓΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΑΣ

  18. Ο/Η Kostas Botzoris λέει:

    καλησπερα.θα ηθελα να γραφτο στο συλλογο σας μενω στο πολυκαστρο θα ηθελα πληροφοριες

  19. Ο/Η VIKTOR MHILLI λέει:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΖΩ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΜΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΙ ΤΡΙΤΕΧΝΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΗΚΗ ΥΠΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ?ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      εχω την εντυπωση οτι ο νομος 3918/2011 αρθρο 42 και 43 λεει για δικαιουχους πολιτες αλλων κρατων που διαμενουν νομιμα και μονιμα στην ελλαδα και ειναι γονεις τεκνων με ελληνικη υπηκοοτητα πρεπει να δικαιουστε ετσι οπως μου τα λετε, δειτε ομως και καντε μια ερωτηση στον ανταποκριτη του ογα της περιοχης σας στον δημο που ειστε. Κανονικα τα 10 τελευταια χρονια θα πρεπει να το αποδεικνυετε οτι κατοικοιτε εδω ψαξτε μεσα στο site του συλλογου μας και θα το βρειτε

  20. Ο/Η Βασιλης λέει:

    Εχω τρια παιδια 25,29 και 36,υπέβαλα τα χαρτιά μου 2008. Εκανα ενσταση 2010.Προσκομισα τα δικαιολογητικα που μου ζητηθηκαν απο την επιτροπη εκδικασεως των ενστασεων 24-04-2012 και η ενσταση εγινε δεκτη.Η επιτροπη κοινοποίησε αποφαση 18-05-2012 για να μου χοριγηθει το επιδομα τριτεκνης οικογενιας.Αν σας είναι ευκολο ποιος μπορεί να μου πει ποτε και πόσο επίδομα θα πάρω?

    .

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ 23 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΟΓΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ; ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΕΙ 10-14 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ

  21. Ο/Η Βασιλης Νταης λέει:

    Είμαι τρίτεκνος. Το πρώτο παιδί είναι 36 το δευτερο 29 και το τριτο 25.Εχω κανει ετιση απο το 2008,μετα ενσταση το 2009,εγινε δεκτη και κοινοποιηθικε η αποφαση το 2012 για να χορηγηθεί το επιδομα.Ποσο επιδομα θα παρω ?

  22. Ο/Η ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΛΑΣ λέει:

    ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΣΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ 2ΜΗΝΟ?

    • Ο/Η triteknoinomoukilkis λέει:

      ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ 42 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ 88 ΤΟ ΜΗΝΑ ΕΩΣ ΤΑ 6 ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΚΟΒΕΤΕ ΔΗΛ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ΜΕ ΤΡΙΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ 524 ΕΥΡΩ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΓΙΝΕΙ 6 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕΤΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΔΗΛ 262 ΕΥΡΩ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ ΣΤΑ 23 ΧΡΟΝΩΝ ΚΟΒΕΤΕ

  23. Ο/Η soyla λέει:

    ΓΕΝΝΗΣΑ 6/2/2012 ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΕΣΑ 8 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 8 ΜΗΝΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

  24. Ο/Η soyla λέει:

    γεννησα 06/02/2012 και 16/02 /2012 κατεθεσα τα δικαιολογιτικα μετα απο 8 μηνεσ μου ζητησαν χαρτια για επιβεβαιωση οτι ζω στην ελλαδα φορολογικη 10χρονια και επιμελεια .Εγω τωρα ποτε θα παρω απαντηση ,ποτε θα ξεκινησω να περνω επιδομα τελος παντων???????

  25. Ο/Η klio λέει:

    Γέννησα στις 08.05.2012 και στις αρχές του Ιούνη καταθέσαμε τα χαρτιά στον Ο.Γ.Α.Έχουν περάσει περίπου 10 μήνες και τίποτα περιμένουμε να μας ειδοποιήσουν αλλά ακόμα τίποτα.Τώρα είπαν ότι θα τα πάρουμε τον Φλεβάρη.Αλλά και πάλι θα το πάνε σε αναβολή άλλη δουλειά δεν κάνουν….

  26. Ο/Η δημητρης λέει:

    η συζηγος μου γεννησε το τριτο στις 23 δεκ 2012 οταν γινι η εκκαθαριη τις φορολογικης δηλωσης και καταθεσω τα απαιτουμενα δικαιολογιτικα το πιδομα ποτε θα το παρω και αυτο που λενε για τα 500 ευρω για το καθε παιδι πο θα ιναι με την εκκαθαριση υσχιει κι αν θα δοθουν απ’ευθιας ευχαριστω

  27. Ο/Η ευγενια λέει:

    το τριτο μου παιδι ειναι 24 και σπουδαζει ειναι προστατευομενο μελος;

Σχολιάστε

